Wednesday, February 10, 2010

بیست و دوی بهمن، وعده ما اصفهانی ها میدان انقلاب ساعت ده صبح


بیست و دوی بهمن، وعده ما اصفهانی ها میدان انقلاب ساعت ده صبح
click here
در این نوشته سعی می کنم نکات امنیتی راجع به تظاهرات ها رو بنویسم که خیلی مهمه که رعایت بشه. نکات مخصوصا برای 22بهمن کارآمد است. این موارد نکات امنیتی هستند برای راحتی شما.

■روی موبایل ها و وسایل همراه موارد مشکل دار و سیاسی نداشته باشید. سعی کنید در راهپیمایی ها یک گوشی معمولی زاپاس ببرید که بهتر از آن است که هیچ گوشی ای نداشته باشید(مشکوک می شند و ممکنه خانه شما را بگردند.)
■درهنگام خطر بازداشت وسایلی از جمله پارچه سبز، عکس های سیاسی و… را از خودتون دور کنید. قبل از بازداشت شدن هم حتما تا می تونید مقاومت کنید تا بقیه به کمک شما بیان.
■دوراز جمعیت حرکت نکنید و به هیچ وجه از جمعیت دور نشوید. حتما در جمعیت و کنار بقیه باشید تا هم بازداشت کردن شما سخت باشه هم وقتی که شما رو می خوان بازداشت کنن مردم نجاتتون بدن. البته امکان بازداشت شدن خیلی پایینه مخصوصا در روز 22بهمن. این ها فقط نکات امنیتن برای احتیاط.
■هدف فتح هیچ مکانی نیست. فقط در میدان انقلاب جمع می شویم و اگر جمعیت خوب بود آرام آرام به سمت محل برگزاری مراسم دولتی میدان امام/نقش جهان می رویم. هدف باهم بودن است. هرچه بیشتر و منسجم تر باشیم نتایج بهتری می گیریم. روز قدس دیدیم که هدف رو فتح میدان امام گذاشتیم جمعیت چقد پراکنده شد ولی اگه همه با هم می موندیم هم جمعیت پخش نمی شد و آسیب نمی دیدن بچه ها هم میدان امام رو فتح می کردیم. منبع

No comments:

Post a Comment